Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
21.04.2013 00:04 - Wake Up Dead
Автор: cliff Категория: Музика   
Прочетен: 1864 Коментари: 3 Гласове:
7

Последна промяна: 21.04.2013 00:11

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
През последните тридесет години, в определени музикални кръгове, се изписа и се изговори прекалено много за така нареченото "изгонване" на Дейв Мъстейн от Металика. Истината никога няма да види бял свят, известно е, че има пакт за мълчание между Металика, Дейв и Джони Зазула, тогавашния мениджър на групата. Лично за мен нещата са много опростени, всяко зло за добро, появи се Мегадет, една от най - яките или може би най - яката банда в жанра. Ако трябва да говорим за пионери в Рока, наред със Цепелин и Сабат на Ози, през 70"те, през 80"те, двете чудовища бяха Металика и Мегадет. Според някои критици, сравнявайки ги с групи като: Iron Maiden, Kiss или Judas Priest, звученето на последните е като на Би Джийс или Поп музика. Става въпрос за 80"те. Говорейки за фаворит, в моя случай, везните натежават в полза на Мегадет, въпреки, че голямата ми любов от 80"те е Металика. Първият път когато чух и видях Мегадет, беше през далечната 87"ма година - "Wake up dead" Нещо жестоко, мисля, че си струва да се види. image    Металика - 1983: Джеймс, Ларс, + Клиф +  и  Дейв Мъстейн.                                                                  Wake Up Dead                          - Криейки се в собствената ми къща. - Четири часа сутринта е. - Пих прекалено. - Казвам, че бях с едни приятели. - Пълзейки към спалнята, свличам се в леглото.  - Знам, че ако се събудя, ще се събудя... Мъртъв.  - И се питам, дали тя ще си даде сметка, за другата, другото ми гадже - Диана. - Да се събудиш мъртъв...  



Тагове:   Metallica,   Megadeth,


Гласувай:
7



1. zabylgarite - Джудас и Мегадет
30.04.2013 22:49
свирят различен стил
не съм съгласен със сравнението за поп-музиката.

цитирай
2. cliff - Аз само...
01.05.2013 10:26
Цитирах един от "Разбирачите световни" според който Джудас сравнени с Мегадет звучат като Поп. Всъщност, ако трябва да съм точен, ставаше въпрос за дебюта на Металика, в интервюто искам да кажа, където се говореше,че Kill em all звучи много твърдо и в сравнение с него Maiden и т.н. Аз го побългарих малко, предполагам, че така е написана и Библията, всеки е прибавил по нещо. Не винаги нещата трябва да се разбират буквално... и последно, ако сравним Джудас от 80'те и Мегадет от 80'те, за мен има нещо вярно във написаното по - горе, поне аз така го виждам, също уважавам и твоето несъгласие, всеки си има право на мнение.
цитирай
3. zabylgarite - Жив и здрав
27.12.2013 19:58
Сега виждам,че си ми отговорил.
Въпрос на вкус - така е.

Поздрави!!!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: cliff
Категория: Музика
Прочетен: 53332
Постинги: 22
Коментари: 47
Гласове: 116
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930